DSC_2634V pátek 16.12. 2016 jsme se sešli společně se 7. dívčím oddílem na „Vánoční besídce“. Bylo nás asi přes 20 dětí a 8 vedoucích. Zpívali jsme koledy např. Vánoce, vánoce přicházejí, někteří nás bavili připravenými scénkami. Občerstvili jsme se doneseným cukrovím a slanými dobrotami. Nakonec jsme pod stromečkem našli nějaké dárky, které jsme si rozbalili. Největší dostal Filip Š.  Společně jsme rozbalili dárek pro celý náš oddíl, který byl od 2. oddílu. Byli v něm malé čokoládky Milka. Po skončení besídky následovala tradiční akce klučičího oddílu - Santaklání, která se však letos konala jinak, než v posledních letech. Nebyli jsme na „Johnyho chatě“ u Starého města pod Landštejnem, ale...

DSC_1231Sraz byl v 8:30 u klubovny. Na výpravu přišel Chrstík, Joel, Vlk, Vašek, Kuba, Ondra Radek, Vítek Pavouk a Tonda. Ještě než jsme vyšli, tak jsme asi do půl desáté zpracovávali dřevo na faře. Když vše bylo uklizené, tak jsme vyšli. Šli jsme směr pod gymplem a pak jsme se dali směrem na Radouňku. Potom jsme z cesty uhli a prošli to menší cestou až do Radouňky, v Radouňce jsme měli an křižovatce první přestávku. Když jsme se napili a trochu najedli šli jsme dál. Vyšli jsme z Radouňky a šli kousek lesem, po chvilce jsme se objevili na rozcestí, dali jsme se doleva. Kousek od té křižovatky byl i rybník(pozn. redakce: Velký Hroch), ale ten jsme neviděli. Po chvíli cesty jsme se objevili na...

DSC_5908Santaklání (18. - 20.12.2015) bylo dobré a veselé. V pátek jsme šli od autobusu. Nejdřív jsme šli pomalu a pak zase rychle a zase pomalu. Pak byla přestávka. Po přestávce jsem byl unavený, ale šel jsem. Šli jsme pořád dál, dokud nás nebylo unavených víc. Pak jsme zastavili s Chrstíkem a kdo měl zájem šel dál s Joelem. Když jsme přišli, byl večer. K večeři byl guláš. Potom jsme šli spát. Bylo ráno. Já, Vašek, a Hřebík jsme hráli karty. Všechny jsme vzbudili. Pak byla rozcvička. Byla snídaně. Po snídani jsme šli ven. Tam jsme našli dopis a v tom dopisu nám psal Santa Klaus. Taky nám tam nechal 3 obrázky. Celé dopoledne jsme to zkoumali. V poledne jsme šli na oběd. Po obědě bylo volno...

DSC_2222V 9 hodin jsme se měli setkat u klubovny, jenže jsem přijel zase pozdě, ale nic se nestalo. Než přišli vedoucí, čekali jsme u 15. poledníku. Nevěděl jsem, v kolik se vrátit a tak jsem se zeptal kluků z 2. oddílu. Ti mi řekli, že v 6 hodin. Později přišli: Filip, Ondra, Joel, můj mladší bratr Vašek a Grů. Šli jsme přes Kozí plácek kolem sochy Husa, přes park k mostu, po slepičích schodech ke kostelu sv. Jakuba, pak asi 20 minut kukuřičným polem a ocitli jsme se na rozcestí. Někteří kluci z Dvojky si začali dělat ze všeho legraci. Došli jsme na místo a potkali Draka a začali jsme se vyptávat proč nepřišel ke klubovně. Vytáhli jsme draky a nějakou dobu jsme je pouštěli. Později vedoucí začali...

Sešli jsme se v 9 hodin. Já (Sid), Radek, Vlk, Filip a Kuba Šimkovi. Z toho vedoucí Chrstík, Joel a Pinďa. Byly tam i holky. V devět hodin a patnáct minut nám odjížděl vlak. Dojeli jsme do vesnice, nazývané Dívčí Kámen. Toulali jsme se v té vesnici tak asi 2 hodiny, šli jsme lesem, až jsme došli ke kopci a na něm zřícenina dávného sídla. Šli jsme ke vchodu a poslechli jsme si pověst o založení hradu Dívčí Kámen. Na hradě jsme měli rozchod a opékání buřtů atd. Zpáteční cesta byla o dost delší než cesta tam. Byli jsme od nádraží asi 900m a zjistili jsme, že nestíháme vlak, ale nakonec jsme ho stihli. Zapsal: Sid
Sešli jsme se v sobotu v 7.00 na JHMD bylo nás tam 9 Radek, Červenáček, Vlk, Sid, Filip, Kuba, Batman, Chrstík. V 7.20 jsme odjeli do Lovětína. Ze zastávky lovětín Červenáček s sebou vzal psa Coru po chvíli cesty po silnici jsme sešli na polní cestu. Viděli jsme 4 srnky. Šli jsme po zelené stezce asi po 7 km jsme došli k dřevěným budkám tam jsme neodbočily, naštěstí Batman se otočil, protože jsme nikde neviděli zelenou stezku, Batman pak zavolal Chrstíkovi a šli jsme zpět k chatkám a tam jsme odbočili nahoru po zelené asi po 15 minutách jsme došli na vrchol tam šli tři pro opékáky a zbytek pro dřeva, když jsme rozdělali oheň všichni jsme si opekli buřty pak jsme šli hrát totem Vlk...

DSCN0430Poslední sobotu v dubnu jsme vyrazili na výpravu pojmenovanou Žirovnice – Kamenice. Už název vypovídá o trase, kterou jsme zdolávali. Šli jsme přibližně 20 kilometrů. Výpravy se zúčastnili: Satry, Fugas a jeho pes Alf, Kuba, Filip, Drak, Vašek, Cid a Filip. V sobotu ráno v 8 hodin jsme měli sraz na nádraží velké dráhy v Jindřichově Hradci. Vyjeli jsme do stanice Počátky-Žirovnice ( Stojčín ). Naše cesta následovala do Žirovnice na místní zámek. Náš hlavní cíl byla prohlídka zámku. Tento zámek má velmi zajímavou historii, přestože se tak vůbec netváří. Zajímavé je, že zámek měl být zprvu zbourán, avšak po objevení velmi vzácných nástěnných maleb ( tzv. technika diamantování ) se město...

Výprava santaklání se letos uskutečnila tradičně poslední víkend před Vánocema. Odjezd bývá ihned po vánoční besídce a tak tomu bylo i tentokrát. Účast podpořili i skauti ve složení Láďa, Márty, Blesk, Vlk. Chyběl bohužel Had, který se rozhodl zůstat doma. Dále se zúčastnili: Filipus, Kuba, Drak, Červenáček, Filip, Cid, Šimon. (doufám, že si pamatuji dobře) Vyrazili jsme autobusem z JH do Kláštera II a pokračovali pěšky skrz lesy Landštejna až do Vitíněvsi. Zde nás už čekala teplá polévka a čaj, které uvařili bratři Batman a Joel. Pěší výpravu vedli bratři Satry a Klíšťák. Večer už nezbylo než si přečíst z Kytice a spát. V sobotu jsme vyrazili pátrat po doupěti Santa Klause, který...

Na výpravě byly akorát: Drak, Červenáček, Vlk, Cid, Filip a Kuba. (pozn. red. byli tam i Blesk, Krtek, Filipus, Klíšťák a Satry) Docela brzy jsme se sešly na autobusovém nádraží a odtamtud jsme jely do Lásenice. Když jsme vystoupili stáli jsme před malou hospůdkou. Šly jsme na druhou stranu, chvíli po asfaltu a potom po kamenité cestě. Šly jsme docela daleko a potom jsme viděly krávy. Zachvíli už jsme šly po lesní cestě. Když jsme došly k malému rybníku kde dříve stála vesnice byl ještě zamrzlý. Kousek odtud byl nejsevernější bod rakouska a tam jsme měli oheň a dlouhou přestávku na jídlo. Potom jsme sly dál a potkaly jsme černou "kočku" a také jsme viděli "kozy". Šli jsme dál po...

Obraz014Na začátku tohoto zápisu byl nápad vytvořit zápis trochu jinak než obvykle. Zápis stylem online. Výsledek se trochu zvrtl, ale to až v následujících větách. Je 15.3.2014. Od 9:00 se scházíme k výpravě na Bukovou paseku. První přišli Rodvínovští rodáci a závěr nášeho play listu zaplnili Šimkovic. Bohužel bez Bleska, skolila ho viróza. 9:30 odjezd vláčku a jsme ve složení Já, Chrstík, Červenáček, Drak, Kuba, Filipus, Filip, Vašík, Sid, Radek, Krtek a Vlk. Půlka si prohlíží Drakův časopis ABC a druhá hraje karty. Ja nás plný vlak, protože s námi jedou také skauti z Elhany. V Blažejově Junáci vystupují a my jedeme dál. Vagonek se příjemně pohupuje a my povídáme. S Chrstíkem jsme se dohodli, že...